משפט נתניהו: הסנגורים מתנגדים להקדמת עדותו של אבי ברגר

    ישראל רובין No Comments on משפט נתניהו: הסנגורים מתנגדים להקדמת עדותו של אבי ברגר

    סנגורי בני הזוג אלוביץ הגיבו לבקשת התביעה והביעו הסכמתם להארכת המועד להעברת חומרי החקירה, אך התנגדו בתוקף לבקשת הפרקליטות להקדמת עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר: "איננו ערוכים"

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפט ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו: סנגורי בני הזוג אלוביץ הגישו לבית המשפט את תגובתם לבקשת התביעה להארכת המועד להעברת חומרי החקירה הנוספים, בה הודיעו כי הם מסכימים לבקשה, אך מתנגדים לבקשה השניה, להקדים את עדותו של מנכל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר.

    הסנגורים ציינו כי הסכמתם ניתנת 'בלית ברירה'. לטענתם, הלכה למעשה אין מדובר בבקשה אלא בהודעה משום שזו הוגשה יום לפני המועד האחרון להעברת החומרים ומכאן שהיא מציבה את ביהמ"ש בפני עובדה מוגמרת.

    עם זאת, הסנגורים הודיעו כי הם מתנגדים לבקשת התביעה להקדים את עדותו של מנכל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר. המאשימה ביקשה זאת על מנת לאפשר לה להמשיך ולעסוק בזמן הזה בחומרי החקירה בשעה שהדיונים במשפט לא יהיו בעלי זיקה לאותם חומרים. 

    לדברי סנגורי הנאשמים, הם אינם ערוכים לעדותו של ברגר, שהוא העד החמישי במספר והם אינם מוכנים להקדמת עדותו.

    כזכור, אתמול הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להאריך את המועד להעברת חומרי החקירה הנוספים מהטלפון הנייד של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה לסנגורי הנאשמים במשפט עד לחמישה באוגוסט. זאת, בשל ההיקף הגדול של החומר שנמצא, שכולל התכתבויות של ישועה עם פוליטיקאים בכירים נוספים.

    בנוסף, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לקבוע כי במועד חידוש הדיונים במשפט, בחמישה ביולי תחל עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר שהוא העד החמישי במספר. זאת במקום להמשיך עם חקירתו הנגדית של מנכל וואלה ולאחר מכן עם עדותם של עיתונאי האתר. בפרקליטות אומרים כי הדבר יאפשר את קידום ההליך המשפטי מחד ומאידך גם לא יפגע בהגנת הנאשמים.

    בפרקליטות ציינו כי העובדה שלברגר אין קשר לסיקור בוואלה, יאפשר להם להמשיך ולעסוק בסיווג חומרי החקירה מהטלפון של ישועה בזמן שאלו לא יהיו רלוונטיים לעדות.

    כמו כן, לטענתם לרשות ההגנה יעמוד פרק זמן ארוך שיכלול את תקופת פגרת בית המשפט לצורך המעבר על חומרי החקירה הנוספים שיועברו אליה.

    יצויין, כי עדותו של ברגר עניינה בחלק השני של יחסי התן וקח בין ראש הממשלה לשעבר ובני הזוג אלוביץ, החלק בו, על פי הנטען בכתב האישום, נתניהו פעל למתן הטבות שלטוניות לאלוביץ בתמורה להטיית הסיקור באתר וואלה.

    בפרקליטות ביקשו מבית המשפט, כי אם לא ייעתר לבקשתם בנוגע להקדמת עדותו של ברגר, לכל הפחות יוארך המועד להעברת חומרי החקירה לסנגורים עד לתאריך ה-12 ביולי



    0 תגובות